• În colaborarea noastră cu Maranatha, am stabilit următoarele obiective de marketing: a) Creșterea vizibilității brandului și a conștientizării acestuia în rândul publicului țintă. b) Generarea de trafic de calitate către site-ul Maranatha și creșterea ratei de conversie. c) Construirea unei comunități active și angajate pe platformele de social media. d) Consolidarea poziției Maranatha ca librărie online de referință în domeniul creștin.
  • În colaborarea noastră cu Larema.ro, am stabilit următoarele obiective de marketing: a) Creșterea vizibilității brandului și conștientizarea acestuia în rândul publicului țintă. b) Generarea de trafic de calitate către site-ul Larema.ro și creșterea ratei de conversie. c) Crearea unei comunități angajate și loiale pe platformele de social media. d) Consolidarea poziției Larema.ro și creșterea cotei de piață.
  • În colaborarea noastră cu Larema.ro, am stabilit următoarele obiective de marketing: a) Creșterea vizibilității brandului și conștientizarea acestuia în rândul publicului țintă. b) Generarea de trafic de calitate către site-ul Larema.ro și creșterea ratei de conversie. c) Crearea unei comunități angajate și loiale pe platformele de social media. d) Consolidarea poziției Larema.ro și creșterea cotei de piață.
CERE OFERTA