Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing

În analiza SEO modernă, Google Search Console este mai mult decât un instrument de diagnosticare, este una dintre cele mai valoroase surse de date despre modul în care Google percepe și afișează site-ul tău în rezultatele organice.

Când începi să înveți SEO, ai senzația că ești într-o bucătărie cu rețete complicate, ingrediente greu de înțeles și un cuptor care se numește… Google. Iar printre cele mai des menționate „ingrediente” se află datele structurate, rich

Dacă abia începi să înveți SEO, e foarte probabil să fi auzit, printre altele, de concepte precum „rich snippet”, „FAQ markup”, „schema”, „JSON-LD” sau „structured data”. Toate aceste noțiuni sună poate complicat sau tehnic, dar adevărul este

Pe măsură ce evoluezi în SEO și treci de etapa optimizării de bază adică structura URL-urilor, meta taguri, headings și linking intern, începi să intri într-o zonă în care diferențele reale de performanță se fac nu doar