Dacă ai parcurs articolele anterioare din seria noastră de cursuri de Facebook Ads, deja știi să creezi campanii, să alegi audiențe, să setezi bugete și să optimizezi.Dar chiar și cu aceste cunoștințe, mulți începători cad în capcane
Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing
Dacă ai parcurs articolele anterioare din seria noastră de cursuri de Facebook Ads, deja știi să creezi campanii, să alegi audiențe, să setezi bugete și să optimizezi.Dar chiar și cu aceste cunoștințe, mulți începători cad în capcane
Ai învățat deja să creezi campanii, să alegi audiențe și să setezi bugete. Dar adevărata performanță nu vine doar din setările inițiale, ci din optimizare, procesul prin care ajustezi campaniile pe baza rezultatelor. Acest articol din seria
După ce ai învățat să creezi campanii, să alegi audiențe și să faci reclame atractive, vine o întrebare esențială:Cât să cheltui pe Facebook Ads și cum controlez modul în care Facebook folosește bugetul meu? În acest articol
Dacă ai parcurs articolele anterioare din această serie de cursuri de Facebook Ads, deja știi să creezi campanii, să alegi audiențele și chiar să faci retargeting.Dar acum vine partea vizibilă, care face diferența între o reclamă ignorată