Dacă ai un magazin online cu sute sau mii de produse, probabil ți-ai pus întrebarea: Cum îi arăt lui Google ce pagini sunt cele mai importante? Sau: de ce anumite pagini nu sunt indexate, deși sunt accesibile?
Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing
Dacă ai un magazin online cu sute sau mii de produse, probabil ți-ai pus întrebarea: Cum îi arăt lui Google ce pagini sunt cele mai importante? Sau: de ce anumite pagini nu sunt indexate, deși sunt accesibile?
Dacă vrei să creezi un site, un magazin online sau un blog fără să scrii linii întregi de cod, ai nevoie de un CMS, un sistem de administrare a conținutului (Content Management System). Aceste platforme sunt folosite
Dacă ai văzut vreodată un link de genul: rubyCopiazăEditeazăhttps://laremagift.ro/placa-ardezie-personalizata/page/12/?utm_id=120209847691800014&fbclid=... … și te-ai întrebat ce sunt acele bucăți ciudate de text de după semnul întrebării (?utm_id=...&fbclid=...), ei bine, tocmai ai dat peste ceea ce se numește parametri UTM
În lumea SEO, ne concentrăm adesea pe ce indexează Google. Dar la fel de important este ce crawl-ează Google, chiar dacă nu indexează. Un aspect adesea ignorat, dar crucial pentru magazinele online sau site-urile mari, este impactul