Dacă lucrezi în SEO sau creezi conținut online, probabil că știi deja cât de mult contează un cuvânt cheie, un titlu bun sau un backlink de autoritate. Dar un element deseori neglijat, cu un impact disproporționat de
Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing
Dacă lucrezi în SEO sau creezi conținut online, probabil că știi deja cât de mult contează un cuvânt cheie, un titlu bun sau un backlink de autoritate. Dar un element deseori neglijat, cu un impact disproporționat de
În lumea SEO de astăzi, în care competiția este acerbă și fiecare cuvânt cheie bine poziționat poate însemna conversii reale și vizibilitate crescută, simpla optimizare a unui articol nu mai este suficientă. Algoritmii Google au evoluat –
Atunci când vorbim despre SEO serios, sustenabil și scalabil, nu mai este suficient să creezi articole izolate în jurul unor cuvinte cheie. Google nu mai funcționează ca o simplă listă de rezultate legate de keyworduri; el interpretează
În SEO, fiecare element de pe o pagină transmite un semnal, unele mai puternice, altele mai subtile, iar unul dintre cele mai importante, dar adesea tratate superficial, este structura de headinguri. Deși la prima vedere titlurile (H1,