Atunci când începem să tastăm în Google, vedem cum ni se oferă instant o serie de completări, ca și cum motorul de căutare ar încerca să ne citească gândurile. Iar după ce apăsăm „Enter” și ajungem în
Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing
Atunci când începem să tastăm în Google, vedem cum ni se oferă instant o serie de completări, ca și cum motorul de căutare ar încerca să ne citească gândurile. Iar după ce apăsăm „Enter” și ajungem în
Dacă ai auzit de concepte precum rich snippets, schema.org, date structurate sau SEO semantic, e foarte probabil să fi fost și sfătuit să verifici dacă implementarea acestor date este „corectă”. Dar cum verifici? Cum știi dacă Google
Într-un internet plin de produse, conținut, reclame și imagini, tentația de a folosi rapid o poză cu un personaj celebru, un brand cunoscut sau o descriere populară este mare, mai ales dacă vinzi produse online, creezi campanii
Unul dintre cele mai ignorate, dar totuși esențiale aspecte în SEO este cât de repede intră o pagină nouă în indexul Google. Adică, după ce publici o pagină nouă (un articol de blog, o categorie sau un