Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing

Atunci când vorbim despre optimizarea pentru motoarele de căutare, adesea ne concentrăm pe titluri bune, cuvinte cheie, meta-descrieri și linkuri. Dar există un criteriu invizibil, dar esențial, pe care Google îl folosește pentru a decide dacă pagina

Lumea SEO și a căutării pe internet a fost zguduită din temelii în momentul în care Google a anunțat, în 2023, lansarea unei noi paradigme numite SGE, Search Generative Experience. Până la acel moment, ne obișnuisem cu

Dacă ai observat în ultimele luni că Google nu se mai limitează la a-ți arăta o listă de linkuri după ce tastezi o întrebare, ci îți oferă un răspuns direct, generat de AI, urmat imediat de alte

Atunci când optimizăm un site pentru Google, avem deseori tendința să vorbim generic despre „snippets” sau „rezultate extinse”, fără să facem distincția dintre două concepte foarte diferite: Featured Snippets și Rich Snippets. Deși ambele tipuri de afișare