Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing

Ai văzut probabil în Google rezultate cu stele, prețuri, întrebări cu răspunsuri sau imagini lângă titlu. Acelea sunt rich results, afișări îmbunătățite care atrag mai multe clickuri și oferă informații mai detaliate utilizatorului direct în pagina de

Majoritatea specialiștilor SEO se uită la Google Search Console, la instrumente precum Screaming Frog sau Ahrefs pentru a înțelege cum interacționează Google cu site-ul lor. Dar dacă vrei să vezi exact ce face crawlerul Google în site-ul

Vânzarea de produse cu imagini atractive, supereroi, personaje din desene animate, actori celebri, logo-uri, echipe sportive sau branduri populare pare o idee bună la prima vedere. Atrage imediat atenția publicului și poate aduce vânzări rapide. Dar dacă

În lumea SEO, regula celor „60 de caractere pentru titlu” este des repetată ca o dogmă. Dar ce se întâmplă dacă ai un magazin online și titlurile produselor sau ale paginilor tale depășesc această limită?Se penalizează? Pierzi