Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing

În anii trecuți, SEO însemna în principal „găsește cuvântul cheie potrivit, pune-l în titlu, în descriere și în text de câteva ori și speră că Google te va recompensa”. Astăzi, lucrurile s-au schimbat radical. Algoritmii Google —

Într-o lume în care mulți creatori de conținut se concentrează obsesiv pe a publica cât mai mult, cât mai des, apare o întrebare esențială:„Este toată această cantitate de conținut cu adevărat benefică pentru site-ul meu?” Răspunsul este

Dacă ai lansat un site nou sau ai un magazin online care abia începe să își construiască vizibilitatea în Google, cu siguranță ți-ai dat seama că nu este realist să concurezi direct pe primele pagini cu site-uri

Într-o eră în care Google pune tot mai mult accent pe relevanța semantică și autoritatea pe subiect, nu mai este suficient să creezi articole izolate, fiecare pe un cuvânt cheie diferit. Dacă vrei să domini un topic