Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing

Dacă ai un site, probabil ai întâlnit forme diferite de scriere a adresei web: https://www.numesite.ro https://numesite.ro http://numesite.ro https://www.numesite.ro/ (cu slash final) https://numesite.ro/pagina https://numesite.ro/pagina/ Toate par similare, dar Google le vede ca adrese diferite dacă nu sunt setate

Când vine vorba de SEO, uneori cele mai mici detalii pot avea un impact mare. Una dintre cele mai comune și ignorate greșeli este gestionarea incorectă a variantelor de URL: cu „www” sau fără, cu slash (/)

În spatele oricărui site serios există un fișier discret, dar esențial: robots.txt. Deși este un simplu fișier text, acesta are un rol strategic în controlul modului în care Google (și alți roboți) accesează și indexează site-ul tău.

Dacă ai un magazin online, inevitabil ajungi în punctul în care unele produse se epuizează temporar sau definitiv. Apare dilema clasică:Le păstrăm pe site sau le scoatem? Le indexăm în continuare sau nu? Este o întrebare importantă,