Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing

Una dintre cele mai răspândite expresii în lumea SEO este aceea că Google folosește peste 200 de factori de ranking pentru a decide ce pagini apar în topul rezultatelor. De-a lungul timpului, acest „200” a devenit un

Dacă te ocupi de SEO, probabil ai auzit frecvent termenul „autoritatea domeniului”, sau pe scurt DA (de la „Domain Authority”). Este una dintre cele mai folosite valori în analizarea unui site și în compararea acestuia cu concurenții

Într-un ecosistem digital în care conținutul duplicat poate apărea ușor din cauza paginilor asemănătoare, parametrilor din URL sau variantelor de pagini pentru mobil/desktop, baliza canonical (rel="canonical") este una dintre cele mai importante arme pe care le ai

Atunci când vorbim despre optimizarea pentru motoarele de căutare, adesea ne concentrăm pe titluri bune, cuvinte cheie, meta-descrieri și linkuri. Dar există un criteriu invizibil, dar esențial, pe care Google îl folosește pentru a decide dacă pagina