Una dintre cele mai răspândite expresii în lumea SEO este aceea că Google folosește peste 200 de factori de ranking pentru a decide ce pagini apar în topul rezultatelor. De-a lungul timpului, acest „200” a devenit un
Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing
Una dintre cele mai răspândite expresii în lumea SEO este aceea că Google folosește peste 200 de factori de ranking pentru a decide ce pagini apar în topul rezultatelor. De-a lungul timpului, acest „200” a devenit un
Într-un ecosistem digital în care conținutul duplicat poate apărea ușor din cauza paginilor asemănătoare, parametrilor din URL sau variantelor de pagini pentru mobil/desktop, baliza canonical (rel="canonical") este una dintre cele mai importante arme pe care le ai
Atunci când vorbim despre optimizarea pentru motoarele de căutare, adesea ne concentrăm pe titluri bune, cuvinte cheie, meta-descrieri și linkuri. Dar există un criteriu invizibil, dar esențial, pe care Google îl folosește pentru a decide dacă pagina