Pe măsură ce un site crește, este firesc să apară pagini de categorie care rămân goale. Unele sunt create în avans, în ideea că vor fi populate ulterior. Altele apar din greșeli, din modificări de structură sau
Agentie SEO | Agentie de Marketing Online | Agentie Social Media Marketing
Pe măsură ce un site crește, este firesc să apară pagini de categorie care rămân goale. Unele sunt create în avans, în ideea că vor fi populate ulterior. Altele apar din greșeli, din modificări de structură sau
În SEO, se vorbește frecvent despre pericolele categoriilor goale: pot fi considerate pagini „subțiri” (thin content), pot duce la soft 404-uri și pot consuma inutil crawl budget-ul. Dar este întotdeauna așa? Răspunsul corect este: depinde. O categorie fără
Un sitemap XML este unul dintre cele mai importante elemente tehnice în optimizarea SEO a unui site. El oferă motoarelor de căutare o structură clară a conținutului existent și permite indexarea eficientă a paginilor relevante. Cu toate
Optimizarea sitemap-ului este adesea trecută cu vederea în strategiile de SEO tehnic, însă impactul său asupra performanței generale în motoarele de căutare este semnificativ. În special, includerea categoriilor goale sau a paginilor fără conținut valoros într-un sitemap